Twenteplus
Image default
Business / Business Services

Op zoek naar een incassobureau in Rotterdam?

Bent u op zoek naar een incassobureau in Rotterdam? Dan zit u bij Incassonet aan het goede adres! Wij helpen u met uw onbetaalde facturen. Helaas heeft iedere ondernemer wel eens te maken met een debiteur die weigert openstaande facturen te betalen. Wij helpen hierbij, door op persoonlijke, professionele en bovenal klantvriendelijke wijze te werk te gaan. De kosten? Die zijn uiteraard voor uw debiteur. Incassonet begrijpt het dat u wel uw openstaande factuur betaald wilt hebben, maar ook dat u liever niet uw klantrelatie verliest. Daarom gaan we voorzichtig te werk, om de grens te belopen tussen daadkrachtig en voorzichtig.

Het proces van een incassoprocedure bij ons incassobureau in Rotterdam

Hoe verloopt het proces van een incassoprocedure in ons incassobureau Rotterdam? Vrij eenvoudig. Het begint allemaal natuurlijk met de indiening van uw incassozaak, wat u bij ons online kan doen via de website, of direct via de e-mail. Vervolgens kunt u al uw gegevens die u weet over uw klant, zoals de contactgegevens invullen. Dat maakt het voor ons later makkelijker om uw klant op verschillende manieren te benaderen. De kans van slagen wordt op deze manier verhoogd. Zodra we alle informatie binnen hebben, kunnen we aan de slag. Tijdens het gehele proces is het voor u mogelijk om de incassozaak online te volgen. U krijgt als eerste een e-mail met de ontvangstbevestiging van uw opdracht. Hier staat een link in waarmee u direct toegang heeft tot uw persoonlijke online portaal. Vanuit deze plek kunt u alles volgen.

Afwikkelen

Vervolgens gaat onze incassospecialist aan de slag om uw factuur te innen. Dit wordt gedaan door in korte tijd meerdere keren contact te leggen met uw klant. Dit doen we niet alleen via de post, maar ook per e-mail en telefonisch. Zo weten we zeker dat uw klant bereikt wordt. Vervolgens vragen we uw klant om zo snel mogelijk de factuur te betalen, en dat inclusief de rente en incassokosten. Wanneer uw klant van mening is dat hij een gegronde reden heeft om niet te betalen, nemen we contact met u op. Het resultaat? Een betaalde factuur!