Twenteplus
Image default
Business / Business Services

Freevoice antwoordservice: de telefoonservice voor uw bedrijf!

Freevoice is een telefoonservice met een doel om jouw telefonische bereikbaarheid optimaal te beheren en jouw werkdruk te verminderen. Freevoice biedt een antwoordservice, VOIP (telefoneren via het internet), telefoondiensten en secretariële diensten. Sinds 2006 biedt Freevoice deze diensten vanuit Lunteren. De dienstverlening speelt in op de huidige wensen op de markt en de huidige economie door diensten als flexwerken, antwoordservice en secretariële diensten aan te bieden. Bekijk deze telefoonservice.

De diensten

Freevoice biedt als eerste een antwoordservice aan. Dit houdt in dat je bedrijf altijd telefonisch bereikbaar zal zijn. De telefonisten van Freevoice nemen op met jouw bedrijfsnaam op. Zij werken altijd volgens jouw instructies. Daarnaast beheren ze de infoboxen en reserveringssystemen van hun klanten. Het is geen groot callcenter wat verschillende voordelen biedt, namelijk dat de telefonisten deskundig zijn en je klanten herkennen.

Ten tweede biedt Freevoice naast hun telefoonservice ook secretariële diensten aan. Het is eigenlijk je lange afstand secretaresse. De secretaresses maken afspraken, voeren data in in databases, beheren agenda’s, maken reserveringen en beheren mailboxen. Het voordeel van een secretaresse op afstand is dat je alleen de uren betaald wanneer zij voor je werken en alleen wanneer je de diensten nodig hebt.

Als laatste kunt gebruik maken van een telefoonservice, een telefonische antwoordservice, speciaal voor praktijkondersteuners. Als zorgverlener wil je natuurlijk onverdeelde aandacht hebben voor je cliënt. De telefonisten zijn echte professionals die goed om kunnen gaan met de afspraken die moeten worden bij een zorgverlener.

Privacy

Freevoice heeft sinds de nieuwe AVG wetgeving de nodige veranderingen door gebracht om helemaal volgens de wet te handelen. Als telefoonservice krijgt Freevoice natuurlijk te maken met persoons- en gespreksgegevens die onder de AVG wetgeving vallen. Freevoice heeft verwerkers voorwaarden op laten stellen om transparant te zijn in wat zij doen met persoons- en gespreksgegevens. De voorwaarden stellen zij ter beschikking aan elke klant die gebruik maakt van hun telefoonservices.

Kortom Freevoice antwoordservice biedt telefoonservice aan op maat voor elke klant. De telefonisten nemen altijd op met de bedrijfsnaam en nemen het werk uit handen. Dit zorgt ervoor dat als bedrijf je je helemaal kan focussen op je eigen werk!